Керівні менеджери «TOP Magazin» та Brocard Group поділились секретами успішних PR-стратегій у бізнесі

Головний виконавчий директор та видавець журналу «TOP Magazin» Міхаель Руісс та голова наглядової ради Brocard Group Морітц Гунцінгер поділились зі студентами ЛНУ ім. Івана Франка серктерами PR-стратегіями у бізнесі.

Про це йшлось під час майстер-класу «Солідаризація суспільства: чи існують ефективні PR-стратегії?», що відбувся 30 жовтня в рамках ІХ Міжнародного Львівського соціологічного форуму.

Міхаель Руісс розповів, що видавнича справа для нього не просто робота, а стиль життя.

За словами бізнесмена, «найкраще в житті – працювати над удосконаленням своєї справи. Але лише тієї, яка вам до душі. Це один із найважливіших ключів до успіху».

Утім, успішною видавнича справа також може стати завдяки реалізації 4 головних стратегій: аналізу потенційної аудиторії (демографічний стан, вік, доходи, освіта) незалежно від напрямку бізнесу; аналізу ринку на спроможність ефективної підтримки вашого друкованого видання; моніторингу потенційних підписників та їхньої купівельної спроможності, а також визначенню рівня зацікавленості в рекламодавців співпрацювати саме з вашим журналом.

«Згідно з результатами досліджень, 80% реципієнтів вважають рекламу нудною і нав’язливою. У мережі – через те, що вона погано зорганізована, нерідко перешкоджає пошуку потрібної вам інформації. На телебаченні – тому, що її не можна пришвидшити чи перемотати. А відтак, на мою думку, найефективнішим способом ознайомити споживачів із вашим товаром чи послугою є розміщення реклами в друкованому виданні», – переконаний Міхаель Руісс.

Також бізнесмен відзначив: «Видання журналу має сьогодні унікальну перевагу – час. У цьому й полягає різниця між газетою, зокрема щоденною, і журналом, який виходить у світ із певною періодичністю. А відтак, треба розуміти: журнал – це повільний бізнес, це – як читання книги».

Морітц Гунцінгер розповів слухачам про успіхи компанії «Brocаrd» – лідера з продажу парфумерії на ринку України.

«Згідно з результатами наших досліджень, компанія «Brocаrd» популярна серед жінок із вищою освітою. Мабуть, це пов’язано із хорошою PR-стратегією», – наголосив він.

Стратегія компанії «Brocаrd» – це бізнес історія, яка розповідала про те, як розпочати бізнес і заробляти гроші.

«Також був розроблений стильний дизайн магазинів. Це все супроводжувалося PR- кампанією: VIP-люди йшли в магазини «Brocаrd» і купували там продукцію, рекламуючи її. Важливо постійно відстежувати громадську думку, адже вона впливає на розвиток вашої компанії», – додав Морітц Гунцінгер.

Нагадаємо, 30 жовтня у ЛНУ ім. Івана Франка відбулося відкриття ІХ Міжнародного Львівського соціологічного форуму, у якому взяло участь близько 200 провідних соціологів із понад 40 університетів України, та засідання круглого столу, присвяченого проблемам інтеграції переселенців.

Світлини: Олега Вівчарика Більше фото