Круглий стіл на тему: «Від тактики виживання до стратегії розвитку»

23 квітня 2015 року в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Стандарти журналістики та професійної освіти в період суспільних трансформацій», присвяченої 60-річчю факультету журналістики відбувся круглий стіл на тему: «Від тактики виживання до стратегії розвитку», у якому взяли участь студенти-магістри кафедри нових медій, експерти й редактори львівських ЗМІ. Модератор зустрічі – завідувач кафедри нових медій Борис Потятиник.

Роботу круглого столу розпочали студенти-магістри. За словами Тетяни Павліченко, «основна стратегія розвитку нових медій – кваліфікована медіакритика, яка регулює інформаційний простір. Утім такі публікації можна знайти лише на декількох сайтах».

Проаналізувавши Інтернет-видання львівських ЗМІ, які паралельно видають друковані версії газет, молоді експерти зазначили, що ці ресурси мають одноманітний дизайн, однакові кольори й шрифти. Крім того, за словами Ігоря Ткаченка, «Інтернет-канали й новинні сайти теж не вирізняються особливою креативністю».

Студенти-магістри представили аналіз різних аспектів роботи нових медій у спеціальній програмі «Nibbler», за допомогою якої можна вивести рейтингову таблицю через критерії загальної оцінки, доступу, маркетингу і технологій тощо.

Під час круглого столу учасники зійшлися на думці, що більшість Інтернет-видань подають значну кількість ілюстрацій до журналістських матеріалів у жанрі фоторепортажу. «Це зумовлено тим, що на сайтах розміщено оперативну новину інформацію, а відтак її найкраще зможе проілюструвати фоторепортаж події. Також варто зазначити, що сьогодні медіа повертаються до традиції лонгрідів, які відзначаються своєю мультимедійністю», – зазначила аспірант кафедри нових медій Зоряна Козачок.

Учасники круглого столу обговорили питання розміщення на новииних сайтах інфографіки, наголосили на основних аспектах використання мобільних гаджетів. Особливий акцент експерти зробили також на проблемі мовної культури журналістів, обговорили практичні питання роботи в ЗМІ та окреслили основні напрями діяльності медій у майбутньому.

Світлини: Олега Вівчарика Більше фото