Побудова онлайн-взаємодії між працівниками Університету, як елемент цілісної корпоративної культури

Упродовж вересня-жовтня Відділ маркетингу та комунікації Львівського університету провів низку заходів, спрямованих на покращення співпраці, командної роботи та внутрішньо-особистісного спілкування між працівниками Університету.

До Дня Університету, спільно з Музеєм історії Університету, вперше у Львівському  університеті було проведено Франко-квест. До участі у квесті були запрошені науково-педагогічні працівники з різних факультетів та коледжу Університету, представники структурних підрозділів та студенти, які, об’єднавшись у команди, змагалися у знаннях історії рідної Alma mater. На жаль, зважаючи на карантинні обмеження, цей захід вдалося провести лише в онлайн-форматі, проте, сподіваємось ще буде нагода організувати Франко-квест наживо!

Участь у цьогорічному квесті взяли дві команди – «Блукаючі зорі» та «Львівські Леви». Перемогу здобула команда «Блукаючі зорі», учасники  якої отримали подарунки від крамнички брендованої продукції Franko Store.

Розвиток культури зворотного зв’язку – залишається серед пріоритетів у Львівському університеті, адже неабияк важливо бути почутим, залишатися в діалозі одне з одним, маючи розуміння потенційних точок росту у формуванні якісної внутрішньої комунікації в Університеті. З цією метою, в рамках стратегії розвитку внутрішньої комунікації було створено групу «Працівники ЛНУ ім. Івана Франка» – канал зв’язку для оперативного обміну інформацією та комфортного спілкування через корпоративні поштові скриньки. Крім того, дієвим і затребуваним каналом комунікації Університету залишається Telegram-канал для працівників Lviv University Employee, що власне й підтверджує експрес-опитування на предмет найзручнішого каналу комунікації серед працівників, яке провів Центр у середині вересня цього року.

З метою підвищення ефективності функціонування системи внутрішньої комунікації та забезпечення швидкого обміну інформацією між структурними підрозділами Університету і його працівниками також розроблено інформаційний путівник, в якому уніфіковано дані про усі корпоративні канали комунікації, цифрові платформи та інструменти, що використовуються в Університеті для організації роботи, навчання, живого чи дистанційного спілкування. Головною ідеєю інформаційного путівника є оптимізація процесів внутрішньої комунікації – розвиток корпоративної культури, позиціонування Університету в соціальних мережах, промоція та просування бренду Університету, а також формування приналежності до єдиного інформаційного простору та єдиної університетської спільноти.

Наголошуємо, що ми відкриті до співпраці, Ваших пропозицій та ідей. Вдячні за участь у наших заходах і підтримку  ініціатив, адже саме це надихає і мотивує до вдосконалення.

Завантажити (PDF, 1.15MB)