
5 лютого 2025 року 85 науково-педагогічних працівників Львівського національного університету імені Івана Франка отримали сертифікати про успішне завершення онлайн-курсу «Актуальні проблеми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти», який тривав упродовж 28 листопада – 30 грудня 2024 року.
Як зазначають організатори, мета курсу ‒ ознайомити гарантів, членів проєктних і робочих груп, викладачів навчальних дисциплін, які забезпечують на факультетах Університету ОПП «Середня освіта», з актуальними питаннями організації освітнього процесу у сучасних закладах загальної середньої освіти, викликами та шляхами їхнього вирішення.
Організаторами та ініціаторами проведення навчального тренінгу є Центр забезпечення якості освіти у співпраці з Відділом вдосконалення викладацької майстерності та факультетом педагогічної освіти Львівського університету.
Перед тим, як вручити сертифікати учасникам курсу, керівниця Центру забезпечення якості освіти Ірина Іваночко привітала колег із успішним проходженням навчання та подякувала їм за активну участь в онлайн-курсі. «Наш тренінг був розроблений для гарантів освітніх програм та усіх науково-педагогічних працівників, які мають бажання удосконалити свої компетентності, навики в організації освітнього процесу та методології навчання і зацікавлені в інноваційних методах. Ми раді вручити сертифікати усім учасникам і надіємось, що наступні наші ініціативи стануть не менш успішними і результативними серед науково-педагогічних працівників Львівського університету», ‒ зазначила Ірина Іваночко.
Із завершенням онлайн-курсу «Актуальні проблеми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти» колег привітав проректор із наукової роботи Львівського університету, академік НАН України, професор Роман Гладишевський.
У вітальному слові Роман Євгенович насамперед висловив переконання, що підготовка вчителів вимагає своєчасного реагування на всі зміни, які відбуваються в процесі організації освітнього процесу.
«Потрібно приділяти значну увагу дослідницьким компетентностям, вчитися користуватися новітніми технологіями, зокрема цифровими. Але, зважаючи на певні небезпеки, як-от поширення недостовірної інформації, потрібно також вчитися розвивати й у суспільстві, й в освітньому середовищі критичне мислення, забезпечувати прозорість освітнього процесу. Переконаний, наші університетські класичні практики ‒ лабораторні заняття, різноманітні використання моделей при викладанні – є добрими для цілісного розуміння освітньо-наукового процесу і для розвитку необхідних компетентностей і у педагогів, і у студентської та учнівської молоді», ‒ наголосив проректор і відзначив високий рівень підготовки вчителів, який завжди був і залишається у Львівському університеті, та подякував керівниці Центру забезпечення якості освіти Ірині Іваночко, її колегам із Відділу викладацької майстерності, а також декану факультету педагогічної освіти та педагогам за професіоналізм та бажання вдосконалювати освітній процес.
Із вітальним словом учасників звернувся декан факультету педагогічної освіти Дмитро Герцюк. «Надзвичайно приємно відзначити, що такий сертифікаційний курс відбувся в Університеті за участю факультету педагогічної освіти. Тут варто наголосити, що актуалізацію освітньо-професійної програми середньої освіти, яка відбувається завдяки таким ініціативам. Ми постійно аналізуємо певні вимоги експертів щодо відповідності наших фахівців до найновіших стандартів. А цей курс, певною мірою, дає можливість сьогодні нашим слухачам-гарантам мати ширше уявлення про ті проблеми, які сьогодні є в середній освіті та отримати престижний сертифікат, який підтверджує рівень професійної підготовки», ‒ зазначив Дмитро Герцюк та подякував 22 колегам ‒ викладачам факультету педагогічної освіти, які взяли участь у тренінгу та представили слухачам академічні лекції з інтегрованим підходом до викладання, спрямованим на розв’язання актуальних питань середньої освіти.
Надалі Роман Гладишевський та Дмитро Герцюк вручили сертифікати 85 учасникам онлайн-курсу. Працівники Відділу вдосконалення викладацької майстерності також подякували усім учасникам і висловили сподівання, що у найближчому майбутньому буде змога зреалізувати багато подібних ініціатив у новому інноваційному форматі.