25.05.2019
Депутати Бундестагу Німеччини зустрілися з Ректором і студентами ЛНУ ім. Івана Франка
24 травня 2019 року в Львівському національному університеті імені Івана Франка перебувала делегація депутатів Бундестагу Німеччини. Серед учасників делегації були голова парламентської групи Омід Нуріпур (Спілка 90/Партія зелених), С’ємт’є Мьоллер (Соцпартія), заступник голови парламентської групи др. Антон Флізен (Альтернатива для...
25.05.2019
Відбувся захист магістерських робіт за програмою подвійного диплому Львівського університету та Університету м. Л’Аквіла (Італія)
23 травня 2019 року на факультеті прикладної математики та інформатики вже утретє відбувся захист магістерських робіт за програмою подвійного диплому Львівського національного університету імені Івана Франка та Університету м. Л’Аквіла (Італія) у галузі міждисциплінарної та прикладної математики.
Львівський національний університет імені...
25.05.2019
Відбувся науково-практичний семінар на тему «Музей як простір гри: сучасні підходи та технології»
16 травня 2019 року в Музеї народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького відбувся науково-практичний семінар на тему «Музей як простір гри: сучасні підходи та технології». Його організаторами були Музей народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія...
25.05.2019
Голова Державної служби геології та надр України Олег Кирилюк зустрівся зі студентами та викладачами Університету
23 травня 2019 року на геологічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбулася зустріч із головою Державної служби геології та надр України Олегом Кирилюком.
Представляючи гостя Університету, декан геологічного факультету, професор Микола Павлунь наголосив на важливості ролі Державної служби геології...
24.05.2019
Порядок денний асідання ректорату Львівського національного університету імені Івана Франка від 27 травня 2019 року (протокол № 30)
1. Про лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-295 від 8 травня 2019 р.
2. Про проведення наукових конференцій в Університеті.
3. Про результати моніторингу веб-сторінок факультетів Університету щодо освітніх програм та їхніх компонентів.
4. Про опитування студентів Університету щодо змісту...