Наприкінці квітня 2021 року в Університеті імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро) відбувся фінальний онлайн-етап ІІ-го туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг».
Цього року на конкурс надійшло понад 100 наукових робіт з провідних закладів вищої освіти України. З-поміж них члени Галузевої конкурсної комісії відібрали 29 робіт, автори яких взяли участь у фінальному етапі – підсумковій Zoom-конференції.
За результатами конференції члени авторитетного журі відзначили студентку IV курсу спеціальності «Маркетинг» економічного факультету Львівського університету Світлану Зінькову. Блискучий захист її наукової роботи на тему «Комплексний digital-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі» оцінено найвищою нагородою – дипломом І ступеня. Серед проблем, які досліджувала Світлана Зінькова у своїй роботі – сучасні методи та знаряддя комплексної оцінки діяльності компанії в інтернет-середовищі.
Студенти спеціальності «Маркетинг» уже другий рік поспіль є призерами цього престижного конкурсу. Нинішня перемога Світлани Зінькової продовжила цю добру традицію і є підтвердженням високого рівня підготовки фахівців на кафедрі маркетингу економічного факультету.
Вітаємо Світлану Зінькову та її наукового керівника – доцента кафедри маркетингу економічного факультету Ірину Гнилякевич-Проць! Бажаємо їм успіхів та нових наукових перемог!