У Львівському університеті провів лекцію-воркшоп Джеф Кабілі – викладач Стендфордської школи підвищення кваліфікації

Нещодавно, 15 травня, Львівський університет відвідав викладач Стенфордської школи підвищення кваліфікації Джефф Кабілі, який спеціалізується на невербальній комунікації, сторителінгу та пітчингу. Учасники тренінгу THE POWER PITCH: COMPELLING STORYTELLING FOR STARTUPS мали змогу навчитися посилювати свої меседжі за допомогою жестів, мови тіла і, звісно, голосу, а також попрактикуватися впевнено говорити на сцені та переконувати людей.

Гостя зі Стенфорду привітав проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Віталій Кухарський. “Університет – місце, де зустрічаються не лише студенти та викладачі, а й світові експерти. І нам дуже приємно, що такий фахівець, як Джеф Кабілі сьогодні ділиться з молоддю своїм досвідом та допомагає їй зростати. Вірю, що подібні зустрічі не лише надають можливість здобувачам освіти ознайомитися з традиційними та новітніми методиками презентування, але й нагадують нам про нашу спільну місію – навчання та розвиток задля сьогодення та майбутнього України! Хочу також подякувати нашим партнерам – компанії Sigma Software та Українському Фонду Стартапів, які організували приїзд Джефа до Львова і створили для наших студентів ще одну гарну нагоду отримати корисні знання”, – зазначив Віталій Михайлович.

У своїй промові лектор наголосив на розповсюджених помилках під час публічних виступів. Розглянув специфічні оптико-кінетичні (жести, міміка), паралінгвістичні (діапазон, тон голосу), екстралінгвістичні (паузи, сміх) та проксемічні (організація простору та часу) складові успішної самопрезентації. Виступ хоч і мав лекційний формат, але водночас був наповнений великою кількістю інтерактивів: окрім запитань та загадок для учасників, Джефф Кабілі також дав змогу практично застосувати деякі техніки! Зокрема, учасники воркшопу мали нагоду потренуватися формулювати свою ідею та її унікальність у короткому й простому реченні, взяти участь у так званому “elevator pitch” — короткому представленні себе чи свого проєкту, яке має тривати до 30 секунд. Завданням учасників при цьому було зацікавити Джефа, який грав роль потенційного інвестора та звернути його увагу на унікальність послуги чи продукту, про яку розповідали учасники.

На заключному етапі воркшопу лектор запропонував учасникам виступити з хвилинними особистими історіями, які є невід’ємною частиною будь-якої успішної презентації чи зустрічі з потенційними інвесторами. Надвисока активність та залученість учасників заходу, а також ідеї, якими вони поділилися на воркшопі, підтверджують актуальність подібних заходів серед студентства Львівського університету, чиї ідеї та проєкти стануть рушієм інновацій в Україні. 

Варто зазначити, що це була лише перша частина майстер-класів, адже наступного дня охочі мали змогу відвідати практичний інтенсив в офісі ІТ-компанії Sigma Software та разом зі своїми командами отримати більше досвіду у побудові ефективної комунікації.

Подія відбулася у Львівському університеті в межах продовження можливостей проєкту HIVE “HEI Innovation for Knowledge Intensive Entrepreneurship”. Організаторами заходу стали  Sigma Software University, Український фонд стартапів та Sigma Software Labs, а також Центр маркетингу та розвитку ЛНУ ім. І. Франка.

Більше фото