Львівський національний університет імені Івана Франка став переможцем програми ERASMUS із проєктом “Персоналізована модель навчання студентів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства “Навчання без обмежень”/SMART-PL”

Осінь у Львівському університеті багата на приємні новини. Нещодавно наша alma mater здобула перемогу у програмі ERASMUS з проектом “MOVEX”, а зараз маємо черговий успіх із ініціативою “Персоналізована модель навчання студентів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства “Навчання без обмежень”/SMART-PL”.

Інтелектуальне репетиторство – це набір онлайн інструментів для віртуального персоналізованого навчання та формувального оцінювання учнів, а також коворкінг-центр з обладнанням для організації гібридного навчання, що підвищує ефективність навчального процесу та дає більше можливостей як викладачам, так і студентам.

«Навчання без обмежень» означає, що тут можуть навчатися всі студенти, незалежно від віку, особистості, соціально-економічного статусу чи освітніх потреб, незалежно від можливості бути присутніми в аудиторії чи ні.

Із цим проєктом спільно з Львівським університетом також працюватимуть колеги з Таллінського технічного університету, Левенського католицького університету, Вроцлавської політехніки, Криворізького національного університету, Харківського національного університету імені В. Каразіна, Хмельницького національного університету, Національного університету «Одеська політехніка», Інституту вищої освіти НАПН України, Херсонського державного університету, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Саме завдяки такій ініціативі заклади вищої освіти та Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти матимуть змогу впровадити європейський досвід студентоорієнтованого навчання, підвищити роль студентів у забезпеченні якості вищої освіти в країнах-партнерах, запровадивши модель персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища.

Ця модель надасть здобувачам вищої освіти можливість розвивати навички у власному комфортному темпі, оцінювати свої досягнення, персоналізовувати та адаптовувати навчальні програми, цілі та зміст відповідно до індивідуальних потреб, сприятиме навчальній мотивації та  повноцінному залученню до навчально-виховного процесу студентів та викладачів з обмеженими можливостями завдяки гібридним технологіям навчання.

Амбітними є й цілі, які сформульовані у проєкті:

  • підвищити мотивацію студента до навчання шляхом застосування підходу «від студента»;   
  • підвищити прозорість і зрозумілість навчання та оцінювання для студентів, формувати їхню впевненість в досягненні ефективних результатів;
  • створити додаткові можливості отримання вищої освіти для людей з інвалідністю та спеціальними академічними потребами через інклюзивну освіту та впроваджену модель персоналізованого навчання й гібридних технологій;
  • удосконалити освітні програми ЗВО шляхом актуалізації процесу формування компетентностей та розподілу програмних результатів навчання студентів між освітніми компонентами;
  • сприяти мобільності студентів шляхом підтвердження оцінок/кредитів;
  • забезпечити зворотний зв’язок щодо ефективності взаємодії студентів, викладачів та адміністрації;
  • посилити взаємодію всіх зацікавлених сторін, зокрема роботодавців, громадськості та державних органів контролю (МОН України, НАЗЯВО);
  • pабезпечити ринок праці висококваліфікованими фахівцями.

Ще раз вітаємо команду проекту та її керівника проректора Віталія Кухарського із перемогою та віримо, що всі заплановані завдання, які передбачені цією ініціативою, вдасться сповна втілити і в такий спосіб запропонувати студентам ще більше шляхів і можливостей для здобуття якісної освіти.