Львівський університет починає оновлення сайтів підрозділів

Візуальна айдентика та зручність – сьогодні важливі компоненти розвитку бренду. Йдеться не лише про бізнес-корпорації, а й про заклади вищої освіти. Сьогодні Центр маркетингу та розвитку Львівського університету стартує з проєктом оновлення сайтів підрозділів. Інноваційний дизайн, зручний інтерфейс, швидкість завантаження сторінок та можливість легкого доступу до адмінпанелі, – усе це передбачено у сайтах нового типу.

Роботу було розпочато саме із сайту Центру маркетингу та розвитку. Сьогодні на ньому розміщені зручні кнопки, за допомогою яких можна прочитати про всі проєкти центру, а також перейти на окремі сторінки відділів. Додано й актуальні контакти працівників для зручної співпраці в межах університету й назовні.

Своїми думками щодо оновлення користувацьких інтерфейсів сайтів поділився проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Віталій Кухарський: “Варто зазначити, що останні масштабні зміни вебресурсів університету, зокрема створення нових вебсайтів та дизайнів цих сторінок, проводилися понад 5 років тому, а ми маємо рухатися в ногу з часом і пропонувати користувачам наших ресурсів насамперед зручні та інтуїтивно зрозумілі вебсторінки. В оновленому зразку розробники намагалися врахувати критерії легкості, швидкості та відповідності до сучасних потреб, тож сьогодні запускаємо в тестовому режимі перший сайт підрозділу – Центру маркетингу та розвитку – і будемо вдячними, якщо академічна спільнота долучиться до обговорення функціоналу сторінки. Це дозволить нам відкоригувати певні моменти та створити  ідеальний шаблон, за яким  ми оновлюватимемо по черзі сайти всіх структурних підрозділів університету”.

Про важливість оновлення вебресурсів із боку промоції університету в мережі поділилася керівниця Центру маркетингу та розвитку Ольга Осередчук: “Центр маркетингу та розвитку постійно працює задля впізнаваності та популярності бренду університету, тож для нас дуже важливо, аби наші вебресурси були унікальними, зручними, максимально адаптивними та асоціювалися саме із Львівським університетом. Таким чином ми спільно з дизайнерами та розробниками створили новий інтерфейс, який вже найближчим часом протестуємо та впровадимо як загальноприйнятий у нашому ЗВО”.

Тож якщо ви хочете долучитися до покращення вебресурсів нашої alma mater, заходьте на сайт, тестуйте його функціонал та заповнюйте форму-відгук за покликанням до 30 вересня включно.

Будемо вдячні за всі ваші побажання, пропозиції та відгуки, аби університетські сторінки ставали ще якіснішими та зручнішими для кожного, хто буде ними користуватися.

Але найголовніше: вже незабаром кожен підрозділ ЛНУ ім. І. Франка зможе скористатися послугою оновлення свого сайту. Для цього буде потрібно дотримуватися  наступного алгоритму:

  • звернутися на корпоративну скриньку marketing@lnu.edu.ua та в листі відповісти на такі запитання:
    • Назва структурного підрозділу;
    • Наявність адміністратора, який зможе наповнювати та в майбутньому керувати сайтом;
    • Окремі побажання щодо додаткових функцій та можливостей нового сайту.
  • отримати лист-підтвердження про погодження розгортання сайту від розробників;
  • підготувати контент для нового сайту;
  • вийти на онлайн-дзвінок/онлайн-навчання із відповідальними за вебресурси Університету;
  • отримати доступ до адмінпанелі сайту та розпочинати роботу.

Згодом, коли тестова версія вашого сайту буде готова та перевірена, ви зможете надалі самостійно підтримувати наповнення цього ресурсу новими матеріалами та коригувати попередні при потребі.