У Львівському університеті відбулось урочисте закриття школи відео та текстового контенту “ПроПіар”

У теперішній час, коли активно розвиваються соціальні мережі, вміння розвивати власний бренд є великою перевагою у будь-якій сфері.  Львівський університет – це про нові та захопливі можливості для студентства, які дають змогу значно розширити власні вміння в найрізноманітніших галузях, що не обов’язково повинні бути пов’язаними з обраним професійним шляхом.

Однією із таких перспектив є навчання у щорічній школі відео та текстового контенту “ПроПіар”, яку вже вдруге організовує відділ маркетингу та комунікації Центру маркетингу та розвитку Львівського університету. Навчальний процес у школі тривав з 4 квітня до 17 травня, і вже на початку липня в Музеї історії Львівського національного університету імені Івана Франка відбулось урочисте закриття школи. Учасники, що на відмінно виконали всі завдання, отримали сертифікати про успішне завершення курсу. 

Присутніх студентів привітав проректор із науково-педагогічної роботи та інформатизації Віталій Кухарський: “Я хочу вам подякувати за ініціативу взяти участь у школі,  адже успішні студенти повинні завжди розвиватися. Бажаю, щоб всі отримані знання під час навчання стали вам у нагоді, аби ви їх активно використовували задля досягнення своїх цілей. Також не забувайте, що ми дуже цінуємо ідеї молодих людей, тож будемо вдячні за ваше долучення до розвитку університету в соціальних мережах”.

Варто зазначити, що метою школи є надання цінних знань для молоді у сфері SMM, що охоплює широкий спектр напрямів, таких як: написання цікавих та якісних текстів, створення професійного фото- та відеоконтенту, розвинення ораторських здібностей для публічних виступів, розробка інноваційних привабливих проєктів задля ефективного просування соціальних мереж тощо. Виконуючи спеціально розроблені завдання, учасники тим самим, розробили чимало корисних речей для Університету, які в майбутньому мають перспективу для цільового використання. До такого переліку увійшли наступні завдання: взяти участь у фотосесії для фірмової крамнички Університету “FrankoStore”, зняти інтерактивний ролик “Університет моїми очима”, розробити цікаві та стильні дизайни брендових речей від Університету, розробити заохочуючі пости для університетських соціальних мереж та ще багато інших. 

Також під час фінальної зустрічі цьогорічні учасники школи отримали чудову нагоду послухати лекцію “CANVA та її секрети”, яку провів один із організаторів школи “ПроПіар” – Владислав Гаєвський. Спікер детально розповів про весь інструментарій, який пропонує одна із найвідоміших платформ графічного дизайну, що дозволяє користувачам створювати найрізноманітніші презентації, афіші, буклети тощо для розробки якісного контенту в соціальних мережах. Також він поділився декількома своїми секретами, які є ефективними під час роботи з додатком. Приємним бонусом для студентів від Владислава стала невеличка онлайн-інструкція щодо роботи на платформі Canva.

Зокрема, учасники школи прослухали спеціальний курс лекцій від фахівців у SMM-сфері, які будучи її партнерами, неодноразово підтримують й  долучаються до запропонованих ініціатив. Серед них:

– Стецюк Христина – SMM-спеціалістка, випускниця Львівського університету. Лекція “Правда та міфи в SММ”.
– Наталія Місюк – автор проєкту “Давай займемось текстом”, стартаперка та письменниця. Лекція “Хейтери: інструкція з користування”.
– Галина Арнаутова – PR Manager в компанії Sigma Software. Лекція “TikTok для бізнесу”. 
– Юлія Гаврилюк – SMM-менеджер та контент-мейкер в AP Education Center, AP School та AP University. Лекція “Просування бренду в TikTok: особливості та лайфхаки”.
– Борис Зорій – Growth Marketing Manager at NeuroForge, Head of Marketing at IT English Academy, автор телеграм-каналу про рекламу ADdustrial, а також випускник нашого Університету. Лекція “В чому сила LinkedIn? Основи платформи”.
– Софія Голуб – PR Manager в агенції Friends of Brands. Лекція “Як розробити ефективну комунікаційну кампанію/стратегію”.
– Юлія Петрик – маркетологиня. співзасновниця подкасту “Digitaliзейшин” на YouTube. Лекція “Особистий бренд. Що це таке і як його побудувати?”.
– Софія Колодій –  SMM-менеджер Львівського обласного молодіжного центру. Лекція “Копірайтинг. Як твій текст може залучити цільову аудиторію?”.
– Владислав Гаєвський – SMM-менеджер у ЛНУ імені І. Франка та E-Light Academy. Лекція “CANVA та її секрети”.

Окрім теоретичної частини, студенти закріпляли отримані знання практично. Вони виконували спеціально розроблені завдання, які могли обрати серед списку запропонованих.

Зазначимо, що школа тривала впродовж місяця та встигла об’єднати близько 100-а студентів із різних факультетів Львівського університету. Своїм відгуком поділилася одна із учасниць, студентка ІІ курсу механіко-математичного факультету Дзвенислава Федишин: Під час навчання в цій школі, я встигла отримати той обсяг знань, який дозволив мені розкрити себе у сфері SMM. Я вдячна кожній і кожному, хто впродовж своїх лекцій щиро ділився набутим досвідом, розповідав про найважливіші деталі, які варто знати для успішної реалізації того чи іншого проєкту. Завдяки школі я усвідомила специфіку роботи в цій галузі. Важливими були й практичні завдання, які допомогли визначити напрям, в якому було б цікаво розвиватися надалі. Щиро дякую засновникам школи, які наповнили програму максимально якісним матеріалом. Тепер я можу використовувати цей багаж знань як у своїй професійній математичній діяльності, так і в складі неймовірного колективу Центру маркетингу та розвитку, до якого я нещодавно доєдналася”.

Ми сподіваємось, що здобуті тут знання обов’язково відкриють для студентів нові можливості та дозволять майстерно застосовувати нові навички для розробки власних проєктів.

Більше фото