В Університеті стартував інтенсивний курс SMART HR

19 лютого 2024 року на базі Львівського національного університету імені Івана Франка вже вдруге стартував інтенсивний курс SMART HR, що сприяє залученню компетентних HR-фахівців як основних стейкхолдерів і партнерів до перегляду й оновлення освітніх програм та кваліфікаційних вимог. Також інтенсивний курс за допомогою практичних інструментів та основних HR-процесів допомагає сформувати у молоді розуміння ролі HR в компанії. Відтак, курс розрахований для здобувачів освіти та викладачів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Управління персоналом в органах публічної влади та бізнес-структурах», а також для викладачів і здобувачів освіти інших спеціальностей, які прагнуть отримати досвід у сфері HR.

Інтенсивний курс відбувається в офлайн-форматі у головному корпусі ЛНУ ім. Івана Франка і на факультеті управління фінансами та бізнесу, а також  на локаціях співорганізаторів. Курс побудовано таким чином, що перша частина денного заняття – це інформаційно-теоретичний матеріал, а друга – робота над практичними кейсами та їхнє вирішення.

Розпочав захід перший проректор Андрій Гукалюк, який звернувся до учасників та наголосив на важливості проведення курс SMART HR та перспективності спеціальності «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Управління персоналом в органах публічної влади та бізнес-структурах»: «Компетентності, які ви здобудете на цьому інтенсивному курсі завдяки фаховим спікерам, які долучені із різних професійних сфер, розширять насамперед ваш світогляд. Долучайтесь до обговорення та висловлюйте власні думки, адже вони надзвичайно важливі».

До учасників зі вступним словом звернувся також декан факультету управління фінансами та бізнесу, доцент кафедри економіки та публічного управління Андрій Стасишин, наголосивши на важливості такої командної роботи.  «Командна робота надзвичайно важлива у професійному житті загалом й у цьому інтенсиві зокрема. В учасників  курсу SMART HR є чудова нагода з перших вуст почути про секрети вдалої професійної діяльності», – зазначив Андрій Стасишин.

Завідувачка кафедри економіки та публічного управління  факультету управління фінансами та бізнесу Галина Капленко приєдналася до урочистих привітань та наголосила на значимості людського ресурсу: «У кожному суспільстві має бути лідер та ціль. Наша ціль – якісне громадянське суспільство».

Модерує інтенсивний курс керівниця відділу кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом Ірина Сновидович, яка ознайомила учасників із структурою курсу, локаціями проведення та спікерами.

Продовжують курс SMART HR заняття з професійними менторами та спікерами, що є кваліфікованими фахівцям і мають великий досвід  у HR-сфері. Цього року в інтенсиві беруть участь: начальниця відділу рекрутингу Львівської філії Львівського обласного центру зайнятості Світлана Пакуля; керівниця відділу персоналу PwC Антоніна Курець; Senior HR Business Partner SoftServe Михайло Ткач; Senior Talent Operations Manager SoftServe Олександра Толох; т.в.о. заступника начальника відділу персоналу та нагород апарату ЛОВА Оксана Цісінська; керівниця відділу комунікацій мережі аптек «Подорожник» Марія Скринник; менеджерка з комунікацій мережі аптек «Подорожник» Ірина Петришин; начальниця відділу навчання, стажування та практики управління персоналом ЛМР Наталія Рудкевич; старший фахівець з кадрового адміністрування PwC Наталія Карбівник; HR бізнес-партнер «ОККО» Ольга Безпалюк; керівниця служби навчання і розвитку АТ «Галичфарм» (ARTERIUM), голова Громадської ради при управлінні персоналом ЛМР Мар’яна Івашина.

Координаторами заходу є завідувачка  кафедри економіки та публічного управління  Галина Капленко, керівниця служби навчання і розвитку АТ «Галичфарм», голова Громадської ради при управлінні персоналом ЛМР Мар’яна Івашина та керівниця відділу кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом Ірина Сновидович.

Нагадуємо, що навчання триватиме до 23 лютого 2024 року, а учасники курсу здобудуть практичний досвід, який стане незамінним під час майбутнього працевлаштування.

Світлини: Олега Вівчарика Більше фото