Школа педагогічної майстерності

8 грудня 2016 року у Педагогічному коледжі Львівського національного університету імені Івана Франка розпочалася декада циклової комісії викладачів педагогіки та психології.

Декаду відкрила голова циклової комісії викладачів педагогіки та психології Романа Михайлишин, яка ознайомила присутніх з планом заходів, що проводитимуться з 8 по 22 грудня 2016 року.

Зокрема, роботи декади відбулося засідання Школи педагогічної майстерності «Рекламно-інформаційні технології у педагогічній роботі», яке підготувала кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти Університету, викладач соціальної педагогіки Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка Віра Корнят.

Одним з основних напрямів розвитку сучасної професійної освіти є створення єдиного інформаційного освітнього простору та широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій у системі підготовки фахівців усіх рівнів. Відтак, Віра Степанівна розповіла про особливості застосування педагогами рекламно-інформаційних технологій, наголосила на важливості співпраці педагогів зі засобами масової інформації у сучасних умовах,  проаналізувала шляхи та форми такої взаємодії.

Також під час виступу Віри Корнят йшлося про вплив реклами на життя людини, специфіку реклами, яка використовується в освіті, види рекламної продукції та основні вимоги до неї.

Спільно зі слухачами Школи Віра Степанівна проаналізувала окремі зразки реклами. Окрім того, науковець продемонструвала міні-фільми та рекламні ролики, які підготували студенти Коледжу про спеціальність «Соціальна педагогіка» та головні соціальні проблеми сьогодення.

Завершилося засідання дискусією, в якій взяли участь адміністрація та викладачі різних циклових комісій. Увага була акцентована на удосконаленні та  оновленні рекламних роликів з метою профорієнтаційної роботи і висвітлення діяльності Коледжу.

Директор Коледжу Оксана Сурмач відзначила актуальність та науковість піднятого на обговорення питання, а також перспективність застосування рекламних технологій у навчально-виховному процесі.

Світлини: Володимира Крука Більше фото