Марафон знайомств із факультетами завершено

В Університеті особливо насичено та різноманітно пройшли останні 9 днів, адже Центр маркетингу та розвитку спільно з факультетами, коледжем та Приймальною комісією організовували інформаційні зустрічі для вступників на різні спеціальності та спеціалізації. Охочих долучитись до ефірів серед абітурієнтів було понад 900, а в середньому кожну трансляцію на нашому ютуб-каналі переглянули понад 150 осіб. Вступники були активними, адже не лише залишали питання в гугл-формі, а й радо комунікували в чаті, брали участь в інтерактивах. А на факультеті журналістики за правильну відповідь на запитання від адміністрації навіть мали змогу отримати невеличкий подарунок.

Кожен факультет та коледж індивідуально підійшов до концепції зустрічі. В цьому контексті варто згадати про представлення дуальних освітніх програм на факультеті електроніки та комп’ютерних технологій, факультеті прикладної математики та інформатики і механіко-математичному факультеті, адже на їхніх ефірах  спікерами були не лише адміністрація й студенти, а й представники ІТ-компаній-партнерів, зокрема таких, як SoftServe, BotsCrew, Meta, Microsoft, Google, Eleks, GlobalLogic, об’єднання Львівський ІТ-кластер.

За нашими спостереженнями цьогоріч вступників особливо зацікавив філософський факультет: їхнє відео всього за декілька днів набрало понад 800 переглядів на ютуб-каналі. Аналізуючи запитання у формі, можемо підсумувати, що абітурієнти також виявили інтерес до факультетів міжнародних відносин, іноземних мов, юридичного, філологічного, культури і мистецтв, а також до природничих та технічних спеціальностей тощо.

Дуже важливою була присутність на кожній із онлайн-трансляцій представників Приймальної комісії. Відповідальний секретар Наталія Міщук, а також її заступники Андрій Зубик та Ольга Тибор розповіли про інновації цьогорічного вступу, зокрема національний мультипредметний тест (НМТ), мотиваційні листи, особливості проведення творчих конкурсів, терміни реєстрації електронних кабінетів та подачі оригіналів документів.

Завершився марафон зустрічами з Педагогічним фаховим коледжем та хімічним факультетом, які представили свої освітні програми, розповіли про особливості навчання й дозвілля та, як і інші факультети, запросили вступників вже з вересня стати студентами Львівського університету.

Нагадуємо, що для зручності пошуку інформації для абітурієнтів працюють сайт вступної кампанії та соцмережі вступу.

Запис усіх Днів відкритих дверей можна переглянути на нашому ютуб-каналі.

Щиро віримо, що завдяки таким заходам Університету кожен абітурієнт з легкістю пройде всі етапи вступної кампанії й уже скоро стане частиною академічної родини Львівського національного університету імені Івана Франка!