Дисертант
Тема
Концептосфера ОСВІТА в англійській мові (національно-маркований та індивідуально-авторський аспекти)
Дата захисту
Місце праці
Науковий керівник
Кафедра, де виконана дисертація
Анотація
У дисертаційній роботі досліджено концепти сфери ОСВІТА з позиції їх
когнітивно-культурного сприйняття та мовної інтерпретації носіями англійської
мови.
Здійснено комплексне семантико-концептуальне дослідження
концептосфери ОСВІТА в національно-мовній картині світу носіїв англійської
та індивідуальній мовній картині світу Девіда Лоджа як окремого їх
представника. Досліджувану концептосферу формують концептуальні поля
«Людина в сфері освіти», «Освіта як процес», «Освіта як результат»,
«Освіта як фізичний об’єкт», «Освіта як абстрактне поняття».
Порівняльний кількісно-якісний аналіз номінативної складової концептосфери
ОСВІТА розкрив різні типи звя’зків між концептами: включення, доповнення,
перетину, лакунарності.
Ключові слова: концептосфера ОСВІТА, концептуальне поле, лакуна,
номінативна складова концепту, номінативне поле концепту, номінативна
густина концепту, національно-мовна картина світу, індивідуальна мовна
картина світу.
Опоненти
Офіційний опонент:Доктор філологічних наук, професор ЄСИПЕНКО Надія Григорівна, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, завідувач кафедри англійської мовиЗавантажити відгук
Офіційний опонент:Кандидат філологічних наук, доцент МАКАРУК Лариса Леонідівна, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри прикладної лінгвістики Завантажити відгук