Дисертант
Тема
Медіастратегії Католицької Церкви в інтернеті
Дата захисту
Науковий керівник
Кафедра, де виконана дисертація
Анотація
У дисертації комплексно досліджено головні медіастратегії Католицької Церкви в інтернеті відповідно до інтегрального вчення про комунікацію та її засоби. Вперше представлено сучасні католицькі ЗСК України двох обрядів з огляду на найновіші проблеми сучасної комунікації в інтернеті.
Доведено, що головні медіастратегії не однаково реалізовуються у матриці медіасистем Італії, Польщі та України, однак медії Ватикану, незалежно від
рівня розвитку католицьких медій в окремих країнах, є базовими для усієї католицької комунікації.
Визначено найпоширеніший спосіб реалізації головних медіастратегій Католицької Церкви на сучасному етапі. Сформульовано засади діяльності католицьких комунікаторів в інтернеті. Розглянуто та сформульовано особливості висвітлення католицької тематики у світських ЗСК, виклики для Католицької Церкви в сучасних умовах. Каталогізовано та систематизовано близько 400 католицьких сайтів, розкрито потенціал українського католицького медійного сегменту в інтернеті та якісні католицькі інтернет-ресурси двох обрядів, а також потребу створення католицького суспільно-політичного видання, поліпшення технологічної якості ресурсів, які перебувають на рівні технологій Веб 1.0.
Ключові слова: медіастратегії, католицька комунікація, соціальна комунікація, Католицька Церква, ЗСК, католицькі інтернет-ресурси, конвергенція, медіасистема, технології Веб 2.0.
Опоненти
Офіційний опонент:Доктор наук із соціальних комунікацій, професор ГОРОДЕНКО ЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, професор кафедри соціальних комунікацій Завантажити відгук
Офіційний опонент:Кандидат наук із соціальних комунікацій ФУРМАНКЕВИЧ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА, Тернопільський педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, доцент кафедри журналістики Завантажити відгук