Дисертант

Мельник Наталія Валеріївна

Тема

Стратегічне планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання туристичної галузі України

Дата захисту

19.05.2015

Місце праці

Викладач кафедри менеджменту Прикарпатського інституту імені Михайла Грушевського ПАТ «ВНЗ «Міжрегіональна академія управління персоналом»

Науковий керівник

Кандидат економічних наук, доцент Юринець Зорина Володимирівна, доцент кафедри менеджменту Львівського національного університету імені Івана Франка

Кафедра, де виконана дисертація

Анотація

МельникН.В. «Стратегічне планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання туристичної галузі України» – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством – Львівський національний університет імені Івана Франка. – Львів, 2015.

У дисертаційній роботі досліджено теоретичні основи та практичні проблеми стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання туристичної галузі України, запропоновано шляхи удосконалення цього процесу. Викладено концептуальні основи стратегічно-маркетингового планування, структуровано процес формування та реалізації маркетингової стратегії суб’єктів туристичної діяльності, сформульовано методологію оцінювання результативності стратегічно-маркетингового планування.Здійснено маркетингову оцінку конкурентного середовища туристичного ринку України та проведено маркетингово-соціологічне дослідження рівня використання стратегічно-маркетингового інструментарію суб’єктами туристичної діяльності. Здійснено аналіз державної політики у сфері розвитку стратегічного маркетингу на всіх рівнях господарювання туристичної галузі України та сформовано основні напрямки удосконалення системи нормативно-правового регулювання. Визначено шляхи удосконалення стратегічно-маркетингового планування в туристичній галузі України на підставі формування системи інформаційно-аналітичного забезпечення, обґрунтовано напрями розроблення стратегічно-маркетингового плану для підприємств туристичної галузі України та впровадження концепції інтеграції зусиль стратегічних державно-приватних туристичних альянсів у процес формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії розвитку туризму України.

Ключові слова: туристична галузь, стратегічне планування, маркетингова діяльність, суб’єкти господарювання, стратегія.

Опоненти

Офіційний опонент:завідувач кафедри менеджменту і адміністрування Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, доктор економічних наук, професор Маркіна Ірина АнатоліївнаЗавантажити відгук

Офіційний опонент:кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки та управління туризмом Одеського національного економічного університету В.Г.ГерасименкоЗавантажити відгук

Контактна інформація

Телефон: 097-155-09-99Email: nataljakravchuk@ukr.net

Файл дисертації

Файл автореферату