Дисертант
Тема
Когнітивно-дискурсні характеристики впливу на адресата (на матеріалі англомовної журнальної реклами)
Дата захисту
Місце праці
Науковий керівник
Кафедра, де виконана дисертація
Анотація
Дисертацію присвячено аналізу когнітивних і дискурсних характе-
ристик впливу на адресата англомовної журнальної реклами. Запропоновано
нове трактування впливу як трансформації картини світу адресата. Фрагмен-
ти картини світу, змодельованої для адресата рекламним дискурсом, відобра-
жено в концентрованих згустках знань – концептах. На основі методу кон-
тент-аналізу виявлено шість ключових концептів, що профілюються в англо-
мовному журнальному рекламному дискурсі: BEAUTY, SUCCESS, FAMILY,
HEALTH, DANGER, ECONOMY. Проведено реконструкцію картини світу різних
історичних періодів і здійснено порівняльний аналіз її репрезентації, що дало
змогу окреслити механізми зміни культурної матриці суспільства.
Адресанта реклами представлено у вигляді багаторівневого фрейму, що
конструюється чотирма субфреймами. Окреслено образ типового адресата рек-
лами на основі вербальних експлікацій слотів, що організовують фрейм адресата.
Результати дослідження відображають еволюцію культурних кодів
сьогоденного суспільства, засвідчують маніпуляційний характер впливу,
що чиниться на пересічного адресата рекламним дискурсом і відображають
його спрямованість на когнітивні особливості індивіда.
Ключові слова: рекламний дискурс, вплив, маніпуляція, картина
світу, концепт, фрейм, слот, адресат, адресант.
Опоненти
Офіційний опонент:Доктор філологічних наук, професор Єсипенко Надія Григорівна, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, завідувач кафедри англійської мовиЗавантажити відгук
Офіційний опонент:Кандидат філологічних наук, професор Коляда Еліна Калениківна, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, професор кафедри практики англійської мовиЗавантажити відгук