Дисертант
Тема
«Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу (на матеріалі англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній)»
Дата захисту
Місце праці
Науковий керівник
Кафедра, де виконана дисертація
Анотація
Іванців О. В. Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу (на матеріалі англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній). – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.04 – германські мови. – Львівський національний університет імені Івана Франка. – Львів, 2016.
Дисертацію присвячено комплексному аналізу когнітивно-дискурсивних механізмів формування іміджу міжнародних косметичних компаній та його вербальної реалізації в сучасному англомовному іміджевому корпоративному дискурсі. Дослідження особливостей конструювання іміджу бізнес-структури в косметичній галузі в руслі когнітивно-дискурсивного підходу дозволило розкрити природу корпоративного іміджу, виявити специфіку зазначеного дискурсу, його жанрову організацію та розробити комунікативну модель побудови іміджу компанії. Виокремлено й описано чотири домінантні метафоричні моделі: “Бізнес – це людський організм”, “Бізнес – це мистецтво”, “Бізнес – це рух”, “Бізнес – це війна” в іміджевому корпоративному дискурсі. Визначено та концептуалізовано глобальну дискурсивну стратегію позиціонування й локальні стратегії раціональної й емоційної аргументації та сугестії, а також тактики їхньої реалізації у цьому дискурсі.
Сукупність метафоричних моделей та дискурсивних стратегій і тактик іміджевого дискурсу косметичних компаній, що вербалізуються за допомогою відібраних іміджеформувальних засобів різних рівнів, утворює когнітивно-дискурсивні основи створення корпоративного іміджу. Їх майстерне поєднання забезпечує інтенсифікацію та гармонізацію впливу на свідому і несвідому сфери психіки адресата з метою представлення косметичної компанії у вигідному світлі та формування цілісного позитивного уявлення про неї як надійного партнера, виробника якісних товарів, бажаного роботодавця й благодійника.
Ключові слова: корпоративний імідж, дискурс, іміджевий корпоративний дискурс, жанр, концептуальна метафора, метафорична модель, дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, комунікативна модель.
Опоненти
Офіційний опонент:Доктор філологічних наук, професор Потапенко Сергій Іванович, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, завідувач кафедри германської філології Завантажити відгук
Офіційний опонент:Кандидат філологічних наук, доцент Чугу Світлана Дмитрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, доцент кафедри сучасних європейських мов Завантажити відгук