Дисертант

Іванців Орислава Володимирівна

Тема

«Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу (на матеріалі англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній)»

Дата захисту

30.05.2016

Місце праці

Асистент кафедри теорії і практики перекладу Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Науковий керівник

Яхонтова Тетяна Вадимівна, доктор філологічних наук, доцент, професор кафедри іноземних мов для природничих факультетів (Львівський національний університет імені Івана Франка)

Кафедра, де виконана дисертація

Анотація

Іванців О. В. Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу (на матеріалі англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.04 – германські мови. – Львівський національний університет імені Івана Франка. – Львів, 2016.

Дисертацію присвячено комплексному аналізу когнітивно-дискурсивних механізмів формування іміджу міжнародних косметичних компаній та його вербальної реалізації в сучасному англомовному іміджевому корпоративному дискурсі. Дослідження особливостей конструювання іміджу бізнес-структури в косметичній галузі в руслі когнітивно-дискурсивного підходу дозволило розкрити природу корпоративного іміджу, виявити специфіку зазначеного дискурсу, його жанрову організацію та розробити комунікативну модель побудови іміджу компанії. Виокремлено й описано чотири домінантні метафоричні моделі: “Бізнес – це людський організм”, “Бізнес – це мистецтво”, “Бізнес – це рух”, “Бізнес – це війна” в іміджевому корпоративному дискурсі. Визначено та концептуалізовано глобальну дискурсивну стратегію позиціонування й локальні стратегії раціональної й емоційної аргументації та сугестії, а також тактики їхньої реалізації у цьому дискурсі.

Сукупність метафоричних моделей та дискурсивних стратегій і тактик іміджевого дискурсу косметичних компаній, що вербалізуються за допомогою відібраних іміджеформувальних засобів різних рівнів, утворює когнітивно-дискурсивні основи створення корпоративного іміджу. Їх майстерне поєднання забезпечує інтенсифікацію та гармонізацію впливу на свідому і несвідому сфери психіки адресата з метою представлення косметичної компанії у вигідному світлі та формування цілісного позитивного уявлення про неї як надійного партнера, виробника якісних товарів, бажаного роботодавця й благодійника.

Ключові слова: корпоративний імідж, дискурс, іміджевий корпоративний дискурс, жанр, концептуальна метафора, метафорична модель, дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, комунікативна модель.

Опоненти

Офіційний опонент:Доктор філологічних наук, професор Потапенко Сергій Іванович, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, завідувач кафедри германської філології Завантажити відгук

Офіційний опонент:Кандидат філологічних наук, доцент Чугу Світлана Дмитрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, доцент кафедри сучасних європейських мов Завантажити відгук

Контактна інформація

Файл дисертації

Файл автореферату