Університет започатковує співпрацю з компанією «Альянс Маркет»

6 квітня 2017 року Ректор Львівського національного університету імені Івана Франка, професор Володимир Мельник та заступник генерального директора компанії «Альянс Маркет» Ігор Новоставський підписали угоду про співпрацю між установами.

Угода передбачає проведення фахівцями компанії лекцій та бізнес-тренінгів, а також організацію стажувань і практик для студентів економічного та інших факультетів Університету. Зокрема, студенти Університету зможуть випробувати свої зусилля на посадах економістів-маркетологів, ринкових аналітиків, категорійних менеджерів, фахівців з логістики. Окрім того, Львівський університет та компанія «Альянс Маркет» планують спільно організовувати освітньо-практичні програми і проекти.

Заступник генерального директора «Альянс Маркет» Ігор Новоставський вважає, що для його компанії співпраця з Львівським національним університетом імені Івана Франка – важливий соціальний та діловий проект.

«Ми хочемо продемонструвати студентській молоді, що в Україні можна отримати гідні умови праці й реалізувати свій потенціал», – відзначив під час зустрічі з Ректором Університету Ігор Новоставський.

Ректор Львівського університету, професор Володимир Мельник подякував представнику компанії «Альянс Маркет» за можливості, які відкриває перед студентами співпраця між установами. «У процесі підготовки фахівців ми повинні реагувати на виклики часу, а отже постійно удосконалювати нашу освітню систему, наближати її до практики», – зазначив Володимир Петрович.

Однією із перших ініціатив в рамках співпраці між Львівським національним університетом імені Івана Франка та компанією «Альянс Маркет» є освітньо-професійна програма «Потужний старт у великому бізнесі», презентація якої відбулася у Дзеркальній залі Університету відразу після підписання угоди.

«Практична компонента є надзвичайно важливою у підготовці майбутніх економістів. Фахівець, який закріпив на практиці теоретичні знання має набагато більші перспективи на ринку праці. На економічному факультеті значна увага приділяється програмам стажувань, співпраці з працедавцями, бізнес-структурами, органами державної влади тощо», – зазначив декан економічного факультету Ростислав Михайлишин.

Заступник генерального директора компанії «Альянс Маркет» Ігор Новоставський, звертаючись до студентів, зазначив, що під час участі у проекті «Потужний старт у великому бізнесі» студенти повинні на практиці застосувати знання, отримані на лекціях та практичних заняттях. Він також наголосив, що найкращі з учасників проекту мають перспективи працевлаштування у компанії на посадах, які відповідають їхньому фаху.

Заявку на участь у програмі подали понад 50 студентів економічного факультету, з яких за результатами тестувань, співбесід та ділових ігор буде відібрано 20 учасників. Вони зможуть прослухати лекції, відвідати бізнес-тренінги, які проводитимуть провідні фахівці компанії. Окрім того, студенти пройдуть у вільний від занять в Університеті час стажування у різних підрозділах компанії «Альянс Маркет» та ознайомляться із особливостями роботи великих торговельних підприємств – методами ціноутворення, організацією логістичного процесу, роботою складських приміщень, мерчендайзингу тощо.

За результатами стажування учасники проекту напишуть науково-дослідницькі роботи на тематику, яка стосуються стратегії розвитку мережі супермаркетів «Арсен» та покращення управління продажем окремих категорій товарів. Оцінюватиме роботи журі, до якого входять представники кафедри маркетингу економічного факультету та компанії «Альянс Маркет». Для переможців передбачено призовий фонд та можливість працевлаштування в компанії для реалізації найкращих бізнес-ідей.

Зазначимо, що «Альянс Маркет» – потужна українська ритейлінгова компанія, що працює на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування у семи областях України із мережею близько 60 магазинів. Вона входить до складу Групи компаній «Євротек», яка окрім гуртової і роздрібної торгівлі представлена на українському ринку управління об`єктами нерухомості. Щодня покупцями товарів у чотирьох торговельних мережах цієї групи компаній («Арсен», «Фреш», «Союз», «Квартал») є понад 150 тисяч українських споживачів.

Світлини: Олега Вівчарика й Олександри Чури Більше фото