Студентка економічного факультету Євгенія Степанова – серед переможців Всеукраїнського конкурсу наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

У Тернопільському національному економічному університеті завершився ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг».

У зв’язку із запровадженням загальнонаціонального карантину, організатори змушені були відмовитись від проведення другого етапу ІІ туру Конкурсу – підсумкової науково-практичної конференції та підвести підсумки за результатами першого етапу. Відтак, на основі рейтингу, складеного після рецензування 117 наукових праць, що надійшли на конкурс із різних закладів вищої освіти України, галузева конкурсна комісія визначила переможців інтелектуального змагання.

Члени авторитетного журі високо оцінили роботу студентки економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка Євгенії Степанової «Стратегія просування мобільного додатку на ринку ресторанних послуг». За рішенням журі, Євгенію відзначили дипломом ІІ ступеня.

Вітаємо студентку Університету та її наукового керівника – доцента кафедри маркетингу економічного факультету Ірину Гнилякевич-Проць. Бажаємо їм нових перемог та досягнень у науковій роботі!