Дисертант

Вишневська Василина Степанівна

Тема

Економічний механізм інфляційного таргетування в Україні

Дата захисту

16.02.2016

Місце праці

Приватне акціонерне товариство «Українська гірничо-металургійна компанія» (скорочено – АТ «УГМК»); Посада: провідний фахівець відділу корпоративного управління

Науковий керівник

Кандидат економічних наук, доцент Андрущак Євгенія Михайлівна, доцент кафедри фінансів, грошового обігу і кредиту Львівського національного університету імені Івана Франка

Кафедра, де виконана дисертація

Анотація

Вишневська В.С. Економічний механізм інфляційного таргетування в Україні – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.08. – гроші, фінанси і кредит. – Львівський національний університет імені Івана Франка. – Львів, 2016.

У дисертаційній роботі досліджено особливості функціонування режиму інфляційного таргетування, а також, операційного механізму монетарної політики центральних банків, які запровадили інфляційне таргетування.

Запропоновано власне визначення поняття «економічний механізм інфляційного таргетування» та розроблено структурну модель економічного механізму ІТ, яка передбачає виокремлення п’яти підсистем: 1) функціонального забезпечення; 2) підзвітності; 3) інформаційного забезпечення; 4) прогнозування та та моделювання; 5) правового забезпечення.

Виділено основні етапи запровадження інфляційного таргетування в Україні, проаналізовано результати реалізації монетарного режиму, що базується на ціновій стабільності, в Україні за період 2011 – I квартал 2015 рр., розкрито специфіку економічного механізму інфляційного таргетування в розвинутих країнах і в країнах, що розвиваються. Охарактеризовано економічний механізм інфляційного таргетування в Україні, виділено основні його особливості. Досліджено функціональну залежність індексу споживчих цін від низки макроекономічних показників. Запропоновані рекомендації щодо підвищення ефективності грошово-кредитного регулювання в умовах застосування режиму, що базується на ціновій стабільності.

Ключові слова: грошово-кредитна політика, центральний банк, інфляція, таргетування інфляції, цінова стабільність, економічний механізм інфляційного таргетування.

Опоненти

Офіційний опонент:Доктор економічних наук, професор Міщенко Володимир Іванович, Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи», професор кафедри управління банківською безпекоюЗавантажити відгук

Офіційний опонент:Кандидат економічних наук, доцент Адамик Богдан Петрович, Тернопільський національний економічний університет, декан факультету банківського бізнесу. Завантажити відгук

Контактна інформація

Телефон: +38 (097) 66-28-121Email: vasylynca@gmail.com

Файл дисертації

Файл автореферату