Тренінг Олександра Білоуса «Через Crash test ідей до власного бізнесу – будуємо економіку України разом»

У рамках Форуму кар’єри, який триває у Львівському національному університеті імені Івана Франка, керівник програми Громадської Школи Бізнесу, експерт з адміністративного управління Олександр Білоус 30 березня 2016 року провів навчальний тренінг для студентів на тему: «Через Crash test ідей до власного бізнесу – будуємо економіку України разом».

Як зазначив під час зустрічі з молоддю Олександр Білоус, першим етапом запуску власного бізнесу є чітке розуміння стратегії і результатів досягнень. До того ж, за словами експерта, початківцям варто визначитися з поняттями «старт-апу» й «бізнес-інкубатора», адже від цього залежить наступний етап реалізації ідей.

«Старт-ап – це нова бізнес-ідея, яка розвивається в атмосфері невизначеності й може масштабуватися, тоді як бізнес-інкубатор – це організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб’єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності», – так Олександр Білоус означив ключові поняття, з яких розпочинається великий бізнес.

Під час тренінгу, експерт зауважив, що ще однією важливою складовою початку успішного бізнесу є ідея. «У кожного, хто прагне розпочати свою справу, виникає запитання: де брати ідеї? Відповідь проста – у ключового клієнта», – сказав Олександр Білоус.

Окреслюючи основні стратегічні цілі при запуску бізнесу, експерт відзначив важливість і переваги великої конкуренції. За його словами, «щобільше конкурентів, тим краще можна проаналізувати їхню діяльність і зробити те, чого вони не роблять».

Відтак, обговорюючи принципи організації та розвитку бізнесу, експерт представив основні етапи успішного втілення нової справи.

Тож, за словами Олександра Білоуса, у 70% випадків бізнес є успішним, якщо спершу власник-початківець аналізує потреби потенційних клієнтів. «Другий етап для реалізації власної справи – пошук задоволення потреб клієнтів. Третій – аналіз потенціалу ринку в коштах і формування бюджету запуску проекту. Наступним важливим кроком повинен бути пошук партнерів та інвестора, а також визначення часу й умов припинення такої співпраці. Після всіх цих кроків варто сфокусуватися й запустити ідею в реалізацію», – переконаний Олександр Білоус.

Під час тренінгу йшлося, зокрема, про поняття стратегічного управління та структуру стратегічного плану розвитку бізнесу. Експерт зосередив увагу на його елементах, а також проаналізував піраміду організаційного розвитку фірми.

Крім того, під час тренінгу Олександр Білоус представив студентам еталонну тринадцятипроцесну модель класифікації діяльності підприємства та розповів про те, навіщо визначати запас фінансової міцності підприємства.

Світлини: Олега Вівчарика Більше фото