Команда викладачів факультету журналістики дискутувала про інновації в журналістській освіті на Міжнародній конференції у Києві

Науковці факультету журналістики взяли участь у Міжнародній конференції «Журналістська освіта та інновації. Які можливості існують?», яку організував Український інститут медіа і комунікації разом з DW Aсademie за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини. На конференції науковці з усієї України брали участь у трьох панельних дискусіях.

Заступник декана факультету журналістики доцент Андрій Яценко поділився особливостями журналістської освіти львівської школи журналістики в рамках дискусії про інноваційні підходи, методи викладання для покоління «зумерів». Він акцентував увагу на важливості Інституту менторства, на перспективі відкриття міждисциплінарних магістерських програм, програм двох дипломів тощо.

Головною спікеркою в рамках панельної дискусії про онлайн-інструменти та гейміфікацію у викладанні практичних журналістських дисциплін була завідувачка кафедри радіомовлення і телебачення ЛНУ ім. Івана Франка доцентка Парасковія Дворянин, яка розповіла про сучасні онлайн-інструменти, наголосивши на перевагах і ризиках гейміфікації в освітньому процесі.

Цікавою також була панельна дискусія, присвячена можливостям і ризикам використання штучного інтелекту, VR, AR у журналістській освіті.

У рамках конференції відбулося також нагородження переможців конкурсу «Найкраще гейміфіковане заняття з журналістики», у якому взяли участь науковці з усіх ЗВО, у яких готують журналістів. Конкурс тривав з 8 вересня по 10 жовтня. Роботи учасників оцінювала команда Українського інституту медіа і комунікації. Особливо приємно, що серед трьох переможців – двоє викладачів факультету журналістики. Так, друге місце здобула доцентка кафедри української преси Галина Яценко, подавши заняття з «Історії української журналістики», а третє місце виборов доцент кафедри нових медій Павло Александров, представивши до розгляду план семінару з дисципліни «Цифрова журналістика: медіакритичні студії».

Щиро вітаємо колег з потужним представництвом на конференції і з перемогою! Бажаємо зреалізувати напрацьовані ідеї у навчальному процесі задля покращення журналістської освіти!