В університеті стартувала унікальна школа блогерства та контенту “ПроПіар”

У сучасному світі соціальні мережі є потужним інструментом комунікації, що розвивається зі швидкістю світла: з’являються нові застосунки, тренди та способи просування контенту. Тож цієї зими відділ маркетингу та комунікації Центру маркетингу та розвитку, що безпосередньо працює зі стратегіями та розвитком університетських сторінок у різних соціальних мережах, вкотре ініціював проєкт стажування для студентів, охочих розвиватися у сфері SMM. Проте цього року проєкт перетворився у справжню школу, адже організовується спільно із факультетом журналістики. Серед понад 40 зареєстрованих було обрано 22 студенти, які вчора розпочали навчання у школі відео та текстового контенту “ПроПіар”.

“ПроПіар” – це проєкт, що покликаний надати учасникам дві ключові можливості: почути “про піар” від запрошених відомих гостей-блогерів та SMM-ників, що є нашими студентами чи випускниками, а також під керівництвом фахівців відділу маркетингу та комунікації спробувати безпосередньо на практиці “пропіарити” продукт у різних соцмережах.

Навчання у школі триватиме впродовж місяця. Проте за бажанням студенти зможуть продовжити співпрацювати з відділом надалі. Кожен учасник по завершенні курсу, окрім практичного досвіду та знань, отримає сертифікат.

Отож вчора у теплому колі відбулася перша зустріч наших студентів: за чашкою чаю та у неформальній атмосфері вони познайомилися з керівником Центру маркетингу та розвитку Ольгою Осередчук та представниками SMM-команди відділу маркетингу і комунікації, що розповіли про напрямки роботи відділу. Також приємними подарунками для учасників стали виступи від наших запрошених спікерів, людей які напряму працюють із соцмережами та промоцією контенту для особистих чи бізнес-сторінок: Бориса Зорія, менеджера з inbound-маркетингу та партнерств у компаніях “Pecode” та “NeuroForge”, студента економічного факультету й випускника такого стажування у 2019 році, та Софії Лешишак, відеоблогерки в соцмережах “Інстаграм” та “Тикток”, акторки театру Лесі Українки та випускниці факультету культури і мистецтв. Натхненні слова Бориса та Софії додали нашим студентам ще більшої мотивації спробувати свої сили у сфері соцмедійного просування.

Інтенсивний навчальний процес у нашій школі успішно розпочато. Вже наступного тижня учасники матимуть чергову зустріч з новою спікеркою, SMM-менеджеркою та випускницею юридичного факультету Христиною Стецюк. Оскільки курс складається не лише з теорії (лекцій від представників сфери SMM), а також із практики, то вже з цього тижня студенти також зможуть спробувати свої сили у написанні текстів для соцмереж Університету та зніманні роликів на Tiktok та YouTube у супроводі фахівців відділу маркетингу та комунікації.

Дуже хочемо, аби курс став для учасників не просто способом цікаво провести час, а й можливістю відчути себе у професіях блогера та SMM-спеціаліста. Перед сміливими усі двері відчинені, відчиняємо й наші для нових знань та можливостей.

Більше фото